Kod kreskowy: 5906534007995
-
Opis
Wysokociśnieniowy środek do szybkiego i efektywnego czyszczenia gaźników, przepustnic, wtryskiwaczy, zaworów EGR i całych układów paliwowych w silnikach benzynowych( komora spalania, zbiornik paliwa, dysze, zawory, świece zapłonowe). Usuwa wszelkie zabrudzenia takie jak nagar, laki, pył, smoła i inne. Bezpieczny dla sond lambda i katalizatorów. Do silników czterosuwowych i dwusuwowych. Zapewnia ochronę antykorozyjną. Zmniejsza spalanie, sprzyja wzrostowi mocy, ogranicza emisję spalin.
SPOSÓB UŻYCIA:
Przed użyciem intensywnie wstrząsnąć.
Gaźnik:
- Zdemontować gaźnik.
- Rozebrać gaźnik na części,.
- Nanieść produkt na wszystkie elementy gaźnika.
- Odczekać ok. 30 sekund
- Przetrzeć czyszczoną powierzchnię przy pomocy pędzelka
- Usunąć rozpuszczony brud przy pomocy sprężonego powietrza, zwracając szczególną uwagę na dysze oraz wszystkie zakamarki gaźnika.
Przepustnica:
- Nanieść produkt na czyszczoną powierzchnię.
- Odczekać ok. 30 sekund.
- Usunąć rozpuszczony brud przy pomocy mikrofibry lub pędzelka.
-
Dane techniczne
Pojemność400 ml -
Film
-
Prezentacja
-
Porady
Jeśli powyższy opis produktu to dla Ciebie za mało, sprawdź poniższe artykuły na blogu K2. Krok po kroku opisujemy jak osiągnąć 100% satysfakcji z efektu użycia naszych produktów.
1. Jak wyczyścić zawór EGR — poradnikCzytaj więcejZawór EGR to jeden z tych elementów auta, który ma na celu uczynienie samochodu bardziej przyjaznym dla środowiska. Do bezproblemowej pracy wymaga on niestety regularnego czyszczenia. W innym wypadku samochód będzie zużywać większą ilość paliwa, a silnik gasnąć podczas wciskania sprzęgła. Czytaj więcej2. Jak wyczyścić przepustnicę? — poradnikCzytaj więcejSamochód gaśnie na wolnych obrotach, spadek mocy silnika, zwiększone zużycie paliwa. Te objawy mogą wskazywać na problem z zabrudzeniem przepustnicy. Jest ona często bagatelizowanym elementem, której zabrudzenie może bardzo utrudnić poprawną pracę samego silnika. Czytaj więcej