Kod kreskowy: 5906534043528
-
Opis
K2 TEXAR 5W-40 XV-C3 5L to 100% syntetyczny, nowoczesny olej silnikowy opracowany i produkowany z wykorzystaniem najnowszej technologii ,,NANOTECH''. Polecany do silników Diesla, benzynowych (także zasilanych LPG), samochodów osobowych i dostawczych z turbosprężarką lub bez, niezależnie od stopnia zużycia silnika.
Przygotowany specjalnie do wysokoprężnych silników Diesla z pompowtryskiwaczami.
Zawiera w swoim składzie najwyższej jakości związki PAO (PoliAlfaOlefiny) gwarantujące doskonałe właściwości smarne w wysokich i niskich temperaturach. Umożliwia wydłużenie okresów pomiędzy poszczególnymi wymianami oleju (olej typu LongLife) i może być stosowany do samochodów wyposażonych w filtr cząstek stałych oraz trójdrożne katalizatory. Zapewnia zdecydowanie lepsze smarowanie i ochronę silnika w stosunku do olejów semisyntetycznych i mineralnych oraz pozwala zredukować zużycie paliwa nawet do 2,5%.Ułatwia rozruch silnika szczególnie w niskich temperaturach oraz szybciej dociera do krytycznych punktów smarowania. Utrzymuje silnik w czystości.SPECYFIKACJA: ACEA C3, API SN/CF, VW 505.01 502.00, BMW LL-04, MB 229.31 229.51 226.5, PORSCHE A40, GM DEXOS 2, RN0700/0710, FORD 917A.
SPOSÓB UŻYCIA: Wymiana oleju według zaleceń producenta samochodu.
POJEMNOŚĆ: 5 LStary indeks: O34V0005
-
Film
-
-
Porady
Jeśli powyższy opis produktu to dla Ciebie za mało, sprawdź poniższe artykuły na blogu K2. Krok po kroku opisujemy jak osiągnąć 100% satysfakcji z efektu użycia naszych produktów.
1. Zatarty silnik. Jak temu zapobiec?Czytaj więcejNie raz słyszeliśmy o zatartym silniku. Za tym określeniem kryje się najczęściej uszkodzenie gładzi tłoków i cylindrów. Dlaczego do tego dochodzi? Przyczyna jest dość prosta – dochodzi do zerwania filmu olejowego, czyli cienkiej warstwy oleju, która powinna znajdować się pomiędzy metalowymi elementami. Czytaj więcej2. Klasyfikacja olejów silnikowych - Jak czytać oznaczenia?Czytaj więcejWiększość kierowców nie ma problemu z określeniem, kiedy wymienić olej oraz jak dobrać go do silnika swojego samochodu, w czym pomogą m. in. zalecenia producenta pojazdu. Czytaj więcej