Kod kreskowy: 5906534300003
-
Opis
K2 DOT 3 jest to nowoczesny płyn hamulcowy stosowany w układach hamulcowych i sprzęgłowych. Temperatura wrzenia płynu hamulcowego DOT 3 znacznie przekracza wymagalną normami temperaturę 205 C. Zapewnia doskonałą ochronę przed korozją i zabezpiecza elementy gumowe. Wydłuża żytowność układu hamulcowego.
Produkt mieszalny i zamienny z płynami hamulcowymi klasy DOT i R3.
Posiada znak bezpieczeństwa „B” oraz certyfikat zgodności wydany przez Instytut Transportu Samochodowego w Warszawie.
K2 DOT 3 Spełnia wymagania normy obowiązującej w Polsce PN-C-40005:2002, a także norm amerykańskich FMVSS 116 , DOT3, SAE J 1703. Płyn hamulcowy K2 DOT 3 przeznaczony jest do wymiany we wszystkich typach samochodów, gdzie instrukcja obsługi nakazuje stosowanie płynu DOT 3 lub R3.
Zaleca się wymianę co 2 lata lub co 40 tys. kilometrów przebiegu.
Sposób użycia:
- Podczas wymiany płynu hamulcowego stosować się do zaleceń producenta samochodu.
- Dolewać płyn do zbiorniczka płynu hamulcowego (uzupełnić stan według miarki na zbiorniczku).
-
Dane techniczne
Waga500 g -
Film
-
-
Prezentacja
-
Porady
Jeśli powyższy opis produktu to dla Ciebie za mało, sprawdź poniższe artykuły na blogu K2. Krok po kroku opisujemy jak osiągnąć 100% satysfakcji z efektu użycia naszych produktów.
1. Jak i kiedy wymienić płyn hamulcowy [poradnik]Czytaj więcejWiększości układ hamulcowy kojarzy się z klockami i tarczami hamulcowymi. Często zapomina się przy tym o płynie hamulcowym, co jest dużym niedopatrzeniem, ponieważ to właśnie ta ciecz ma ogromny wpływ na działanie całego układu. Za co odpowiedzialny jest płyn hamulcowy, jak dokonać jego wyboru oraz jak często wymieniać tę ciecz współodpowiedzialną za odpowiednie działanie układu hamulcowego? Co to jest płyn hamulcowy? Zanim przejdziemy do wymiany płynu hamulcowego, warto zapoznać się z definicją oraz zastosowaniem w naszym samochodzie. Czytaj więcej2. Dlaczego musisz wymieniać płyn w układzie hamulcowymCzytaj więcejJeden metr ratuje życie. Z hamulcami w samochodzie nie ma żartów. Muszą być sprawne i skuteczne, bo to właśnie ich stan decyduje o długości drogi hamowania. Czytaj więcej