Kategorie: Testy

Test powłoki ceramicznej K2 Gravon Lite na Audi A6 C7

Szybki test powłoki ceramicznej K2 Gravon Lite autorstwa Michała. Auto na jakim przeprowadzono test to Audi A6 C7 – sedan w kolorze czarnym. Sprawdźcie jakie były efekty testu oraz czy warto poświęcać czas i wysiłek na nałożenie tej ceramiki.

 

Nakładanie powłoki ceramicznej na samochód

Przed przystąpieniem do testu K2 Gravon Lite, auto zostało umyte oraz wysuszone, po tym zabiegu, cały samochód został wyglinkowany. Następnie przeprowadzono ponowne mycie oraz osuszanie. Po tych zabiegach przyszedł czas na korektę lakieru. Auto było polerowane ręcznie – Całe! Po wypolerowaniu, lakier został odtłuszczony i osuszony.

 

  • K2 GRAVON LITE 50 ML
    Ceramiczna ochrona lakieru

Znajdź sklep w okolicy

Skopiuj i wklej nazwę produktu do wyszukiwarki Google i znajdź w 3 sekundy sklep, który posiada go w swojej ofercie.

 

Następnym krokiem było nałożenie powłoki ceramicznej K2 Gravon Lite. Cały proces przebiegał analogicznie jak w opisywanym wcześniej teście K2 Gravon przeprowadzonym na złotym Matizie: „Powłoka ceramiczna K2 GRAVON na złotym matizie”

 

„Powłokę nakładałem krzyżowo w wymiarach nie większych niż 50×50. Powłoka musi się „związać” z lakierem, dlatego systematycznie nakładając powłokę na kolejne elementy lakieru polerowałem powierzchnie na których powłoka została już nałożona. Schnięcie powłoki po wypolerowaniu mikrofibrą to czas około 3-4 minut, aż na lakierze pojawi się tzw. „tęcza” – kolor powłoki. Gdy nałożyłem K2 Gravon Lite na cały samochód, odczekałem godzinę, aby nałożyć drugą warstwę. Powłokę nakładało się bardzo przyjemnie oraz łatwo, nie było żadnych problemów podczas nakładania czy polerowania. Buteleczka 50ml – wystarczyła na całe auto mimo, że nie żałowałem jej – nałożyłem dwie grube warstwy aby lakier był optymalnie zabezpieczony.”

 

Po nałożeniu ceramiki na samochód

Michał tak relacjonuje dalszy przebieg prac:

„Po nałożeniu K2 Gravon Lite auto zostawiłem na 8 godzin, na noc. Przez 7 dni nie myłem samochodu w celu całkowitego utwardzenia powłoki ceramicznej na lakierze. Efekt całkowicie mnie zadowolił, lakier nabrał żywych barw oraz bardzo pięknie się błyszczy. Jest efekt tzw. „lustra”. Po tygodniu czasu bez mycia samochodu lakier dalej jest błyszczący oraz zauważalny jest silny efekt hydrofobowy.”

 

Efekty po nałożeniu powłoki ceramicznej K2 Gravon Lite

Dzięki prawidłowej aplikacji połówki, Michał zyskał spektakularnie prezentujący się samochód oraz dużą porcję satysfakcji z samodzielnie wykonanej pracy. Nie jest wielką tajemnicą, że aby samodzielnie nałożyć połówkę ceramiczną na auto, potrzebna jest odpowiednia dawka wolnego czasu, ale jak umówi sam wykonawca testu – satysfakcja po zobaczeniu efektów jest ogromna!

 

Podsumowanie testu powłoki ceramicznej K2 Gravon Lite

Tak Michał podsumował cały test powłoki K2 Gravon Lite:

„Gorąco polecam powłokę ceramiczna K2 Gravon lite ze względu na atrakcyjną cenę oraz właściwości jakie uzyskuje lakier samochodu po nałożeniu owej powłoki. Jest bardzo prosta w aplikacji, a efekt po nałożeniu powłoki jest powalający. Jeśli ktoś chce mieć dobrze zabezpieczone oraz dobrze prezentujące się auto, powinien wziąć pod uwagę nałożenie takiej powłoki na swój samochód.”

Ostatnio dodane artykuły

Jak czyścić łańcuch motocyklowy?

Mimo wielu lat łańcuch wciąż pozostaje popularnym sposobem na przeniesienie mocy i momentu napędowego silnika na oś napędową. Obecnie znamy…

1 tydzień temu

Płyn hamulcowy DOT 4 – co musisz o nim wiedzieć?

Gdy mowa o płynach stosowanych w układach samochodowych, najczęściej na myśl przychodzą nam oleje silnikowe czy przekładniowe. Znacznie rzadziej wspomina…

2 tygodnie temu

Klej do gwintów – silne łączenie elementów metalowych

W samochodach czy motocyklach co rusz mamy do czynienia z połączeniem elementów metalowych. Choć z zasady, na trwały montaż elementów…

3 tygodnie temu

Deironizer i krwawa felga – usuwanie zanieczyszczeń metalicznych z felg i lakieru

Czarne plamki na powierzchni felgi. Skutecznie psują wygląd nawet najbardziej atrakcyjnych obręczy. Jak zabrać się do ich usuwania? Jakiego środka…

3 tygodnie temu

Jak usunąć smołę z lakieru i felg?

Wysokie temperatury powietrza i promienie słońca powodują rozgrzanie nawierzchni dróg. Do tego dochodzi jeszcze szereg remontów, prowadzonych latem przez drogowców.…

1 miesiąc temu

Interior dressing, czyli jak pielęgnować plastiki wewnętrzne w samochodzie?

Tworzywa sztuczne – pełno ich we wnętrzu każdego auta. Jedne są uważane za tańsze zamienniki drewna czy chromu, inne znajdują…

1 miesiąc temu