Czyszczenie DPF

Czyszczenie DPF w silnikach 1.4 TDCI

Większość właścicieli aut z silnikami Diesla kojarzy temat zapchania filtra DPF. Poniżej możesz zobaczyć instrukcję, jak samodzielnie i szybko wyczyścić filtr DPF w samochodach z silnikiem 1.4 TDCI.

Ford Fiesta, Fusion i Mazda 2 to samochody, w których znajdziemy silnik 1.4 TDCI.

Używając produkt K2 DPF Cleaner, samodzielnie w ciągu godziny można pozbyć się problemu zapchanego filtra cząstek stałych.

Sprawdź także artykuł z instrukcją: ,,Czyszczenie filtra DPF w silniku 2.0 TDI”.

 

Czyszczenie filtra cząstek stałych – co potrzebujemy?

W celu samodzielnego wyczyszczenia filtra cząstek stałych przygotuj:

• płaski klucz 14 mm

• K2 DPF Cleaner 500 ML

 

  • K2 DPF CLEANER 500 ML
    Regenerator filtra cząstek stałych

Znajdź sklep w okolicy

Skopiuj i wklej nazwę produktu do wyszukiwarki Google i znajdź w 3 sekundy sklep, który posiada go w swojej ofercie.

 

Instrukcja krok po kroku samodzielnego czyszczenia filtra DPF

1. Zlokalizuj czujnik znajdujący się pod filtrem DPF. W typach 1.4 TDCI filtr DPF umiejscowiony jest pomiędzy chłodnicą a silnikiem.

 

 

2. Odkręć czujnik wykorzystując do tego płaski klucz 14 mm.

 

3. W powstały otwór włóż przewód aplikacyjny od K2 DPF Cleaner.

 

4. Zaaplikuj całą zawartość puszki pamiętając, aby co 3 psiknięcia zachować 5 – sekundową przerwę.

 

5. Przykręć czujnik

 

6. Uruchom silnik i pozwól mu pracować na wolnych obrotach przez minimum 15 minut.

 

7. Przeprowadź kilkukilometrową jazdę próbną.

 

Uwaga: Produkt może spowodować wydobywanie się resztek pary wodnej z układu wydechowego.

 

Czyszczenie DPF z K2 DPF Cleaner

K2 DPF Cleaner rozpuszcza i usuwa osady z węgla czy popiołu nagromadzone wewnątrz filtra, bez potrzeby demontażu samego filtra. Regularne czyszczenie DPF eliminuje usterki takie jak: spadki mocy silnika, czy zwiększenie spalania. Produkt po zastosowaniu całkowicie odparowuje, dzięki czemu nie pozostawia po sobie żadnych śladów użycia.

Powyższy poradnik dotyczy czyszczenia filtra cząstek stałych w silnikach modeli samochodów:

Ford Fiesta 1.4 TDCI, Ford Fusion 1.4 TDCI, Mazda 2 1.4 TDCI, Mazda Demio 1.4 TDCI, Suzuki Liana 1.4 TDCI.

Koniecznie przeczytaj artykuł: ,,Czyszczenie DPF – sposoby na zapchany filtr cząstek stałych”.

Ostatnio dodane artykuły

Jaki olej do silnika dwusuwowego?

Silniki dwusuwowe są często używane w motocyklach i skuterach. Ich popularność wynika z prostoty konstrukcji,…

1 tydzień temu

Do czego jest podkład epoksydowy?

Podkład epoksydowy, choć może brzmieć jak temat zarezerwowany dla specjalistów, w rzeczywistości odgrywa ważną rolę…

3 tygodnie temu

Do czego pianka poliuretanowa niskoprężna?

Planując montaż okien lub drzwi często zastanawiamy się, jakie narzędzie lub materiał zapewni najlepsze efekty…

3 tygodnie temu

Czym jest piano black w samochodzie? Jak o niego dbać?

Piano black w samochodach to jak smoking na wielkie wyjście – elegancki i zawsze robi…

4 tygodnie temu

Do czego służy klej cyjanoakrylowy?

W dzisiejszych czasach, gdzie tempo życia wymaga od nas szybkich i efektywnych rozwiązań, klej cyjanoakrylowy…

1 miesiąc temu

Paliwo E10 do jakich aut? – co naprawdę musisz wiedzieć!

W dobie rosnącej świadomości ekologicznej i nieustających zmian na rynku paliw, kierowcy codziennie stawiani są…

1 miesiąc temu